حسینی : 300 میلیون تومان را می دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

به گزارش خبرگزاری اسخاج، سیدحسین حسینی پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصل مان بود اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه 3 بر صفر را 3 بر 2 کنیم. گل که می خوریم همه مقصر هستیم. متاسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز 6 بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه 300 میلیونی اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و 4 روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می کشید حکم دهند ولی برای من 4 روزه دادند. این 300 میلیون تومان را می دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری ها علیه تیم شان گفت: من نمی توانم صحبت کنم و اگر می خواهید 6 ماه محروم شوم، صحبت کنم!

258219

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی : 300 میلیون تومان را می دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی : 300 میلیون تومان را می دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"، کلیک کنید.