دادرسی الکترونیک در حوزه های قضایی زنجان توسعه می یابد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز سه شنبه در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان، افزود: در سال جاری باید برای نسبت به برگزاری دادرسی های الکترونیکی در تمامی حوزه های قضایی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، گفت: در اجرای برنامه های ابلاغی و عملیاتی در حوزه های قضایی استان برخی عقب ماندگی ها و ضعف ها شناسایی شده است که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش ها برای رفع آنها اقدام شود.

فرجی تاکید کرد: اجرای برنامه های قوه قضاییه در تشکیلات قضایی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال در دستور کار مدیران حوزه های قضایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسیولیت ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسوولیت را بدانیم و با ارایه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

این مسوول، توجه به معنویت به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضایی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات موفقیت آمیز سیلی سختی به اسراییل غاصب نواختند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادرسی الکترونیک در حوزه های قضایی زنجان توسعه می یابد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادرسی الکترونیک در حوزه های قضایی زنجان توسعه می یابد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.